Handels- og leveringsbetingelser

Senest opdateret: 9. september 2020.

Levering

Kreaboks leverer din ordre med din valgte præference (GLS privat eller pakkeshop).

Leveringssted

Ved hjemmelevering sættes din bestilling ved din hoveddør, medmindre du beder os om noget andet.

Ved levering til pakkeshop modtager du notifikationer herom.

Du kan ændre dit leveringssted under din profil og angive, hvor pakken skal sættes (fx terrasse, trappe, carport eller lignende).

Skal der leveres i en opgang, og er du ikke hjemme, ringer vi på hos andre i opgangen eller ringer dig op for at aftale nærmere.

Du kan også ændre leveringsadresse under din profil, hvis du fx er i sommerhus i en uge og ønsker at få leveret dertil.

Alle bestillinger afleveres på det sted, du har angivet ved bestilling.

Chaufføren tager ikke leverancer med tilbage, og jeg påtager os ikke ansvar for eventuelt tyveri eller hærværk efter levering.

Er du ikke hjemme, afleveres boksen ved nærmeste pakkeudlevering.

Leveringstidspunkt

Leveringen kan ske i alle døgnets timer.

Det præcise tidspunkt kan jeg desværre ikke oplyse, da det kan skifte fra uge til uge afhængig af antallet af leveringer.

Leveringsgebyr

Jeg har et fast leveringsgebyr på 29 kr. pr. levering og fri fragt ved køb over 399 kr.

Priser

De til enhver tid gældende priser for vores produkter og levering fremgår af www.kreaboks.dk.

Er du tilmeldt et abonnement, vil du få besked om eventuelle ændringer i priser og gebyrer, senest 1 måned forinden.

Betaling

Du betaler dine produkter med betalingskort.

Du kan vælge mellem forskellige betalingskort, som fremgår af betalingssiden.

Jeg understøtter Visa, Mastercard og Mobilepay

Din betaling trækkes fra dit kort når varene afsendes fra vores lager.

Abonnement: 

Tilmelding til vores abonnementsordning

Som abonnementskunde hos Kreaboks afsendes din boks den første torsdag i måneden.

Du kan sætte dit abonnement på pause når det passer dig, så længe ændringen sker inden deadline for tilmelding af næste boks, som altid er den 25. i hver måned.

Der er ingen købsforpligtelse. Du bestemmer selv, hvor mange bokse du ønsker.

Afbestilling, ferie og ændringer

Du modtager en e-mail, hver gang jeg sender din boks afsted til dig.

Ændringer foretager du ved at logge dig ind på Din Konto eller ved at kontakte mig på mail eller telefon.

Ferie og stop for tilmeldingen

Tilmeldingen fortsætter indtil jeg modtager din udmeldelse.

Du kan til enhver tid sætte din levering på pause, eksempelvis når du skal på ferie.

Det gøres ved at logge ind med dit password og vælge “pause tilmelding”-funktionen.

Du kan melde dig helt ud når som helst med effekt fra den efterfølgende måned.

Du kan opsige din tilmelding på hjemmesiden, på mail eller telefon. Du modtager herefter en bekræftelse på din opsigelse pr. mail.

Manglende levering og erstatningsvarer

Skulle levering mod forventning ikke være sket senest kl. 19 på den angivne leveringsdato, kan du kontakte mig på mail alle hverdage mellem kl. 8-16.

Skriv til kontakt@kreaboks.dk. Jeg vil så prøve at spore leveringen og efterlevere, og ellers krediterer jeg dig hele beløbet.

Ved manglende levering skal jeg have besked på leveringsdagen eller senest fredag kl. 19 pr. e-mail for at have mulighed for at spore leveringen og løse problemet.

Ved for sen besked kan jeg ikke garantere, at din ordre krediteres.

Fortrydelses- & returret

Ved fortrydelse af dit køb kan du benytte dig af 14-dages returret. Ved returnering af produktet skal det sendes til min adresse i udbrudt emballage.

Reklamation

Jeg hører altid gerne fra dig, hvis der er noget, du er utilfreds med eller synes, jeg kan gøre bedre.

Har du reklamationer til din levering, kan jeg kontaktes pr. mail på kontakt@kreaboks.dk eller telefonisk.

Eventuel reklamation skal ske senest 14 dage efter, at du modtager boksen. Det gælder både reklamationer, der vedrører modtagelsen af og indholdet i boksen. På den måde kan jeg reagere med det samme og rette op på eventuelle fejl eller misforståelser.

Emballage

Jeg anbefaler dig at bortskaffe emballage på korrekt vis, ved dine lokale dagrenovation ellers kan du gemme boksen til andre kreative projekter, eller måske til opbevaring af dit kreagrej.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med Kreaboks, har jeg brug for dit navn, adresse, telefonnummer og din e-mailadresse.

Jeg foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos kreaboks.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.

Den dataansvarlige på kreaboks.dk er Susanne Eltzholtz Westergaard.

Som registreret hos kreaboks.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du jf. persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@kreaboks.dk

For en nærmere gennemgang af vores indsamling af data via kreaboks.dk, henviser jeg til min Cookie- og privatlivspolitik.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til mig på kontakt@kreaboks.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive min e-mailadresse kontakt@kreaboks.dk